اعضای شرکت

محمد جواد اشتری

مشاوره حقوقی

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از  دانشگاه آزاد واحد  تهران شمال و عضو باشگاه نخبگان و پژوهشگران جوان میباشم که همکاری خود را از سال ۹۷ با مجموعه ی آوش تهویه پایتخت با سمت مشاوره حقوقی آغاز نموده ام

سعید احمدی

رئیس هیئت مدیره

بنده فعالیت خود را در صنف تاسیسات و تهویه مطبوع از ابتدا در بازار طالقانی آغاز نموده و به لطف و یاری خدا بعد از ۱۳ سال حضور و کسب تجربه ، با کمک و همیاری دوستان اقدام به تاسیس شرکت آوش تهویه پایتخت نمودم و بعنوان رئیس هئیت مدیره افتخار خدمت به مشتریان محترم را دارم

زهره حسینی

حسابدار

فارغ التحصیل کارشناسی رشته معماری داخلی هستم . بنده با گذراندن چندین دوره در خصوص  حسابداری ، فعالیت خود را در فروشگاه آوش بعنوان حسابدار آغاز کرده و بعد از تاسیس شرکت آوش تهویه پایتخت بعنوان حسابدار مجموعه شروع به فعالیت نمودم.

مهندس سراجی

مدیر عامل

کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک ، عضو سازمان نظام مهندسی و رتبه ی پایه دو نظام میباشم که از سال ۸۹  فعالیت خود ا در قلب بازار تاسیسات آغاز کرده و به لطف و یاری خداوند در سال ۹۶ به همراه جناب احمدی شرکت آوش تهویه پایتخت را تاسیس و بعنوان مدیرعامل این مجموعه افتخار همراهی در کنار مشتریان عزیز را داشته ام.

مهدی روشندل

مدیر خدمات

دارای مدرک مهندسی مکانیک فنی فعالیت خود را از سال ۷۶ در حوزه ی تعمیرات لوازم حرارتی آغاز نموده و در سال ۸۲ به حوزه ی نصب و اجرا و نظارت تاسیسات برودتی تهویه مطبوع وارد شدم که عمده ی فعالیت مربوط به همکاری با ارگان های دولتی و نظامی بوده است. در نهایت از سال ۹۷ بعنوان مدیر خدمات افتخار حضور در کنار شما مشتریان محترم را دارم.